
04 jul Aanpassing telefonische bereikbaarheid
Beste patiënten,
Om de telefonische piekmomenten op de dag op te vangen is de praktijk gestart met een uitbreiding op het telefoonsysteem : Aurora tele-Q
In het nieuwe keuzemenu bieden wij u meer opties.
Dit houdt in dat u via het keuzemenu:
- Zelf bepaald of u in de wachtrij blijft staan of terug gebeld wordt.
- Geen lange wachtrijen of wachttijden meer hebt (de wachttijd is hetzelfde als de terugbeltijd)
- Zelf uw afspraak kan annuleren, en kan aangeven voor wie of waarvoor u belt zonder in de wachtrij te hoeven staan.
Ook tijdens pauzes en op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden zullen wij u niet onnodig laten wachten.
U krijgt dan automatisch een tijdstip waarop u wordt teruggebeld.
Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn.
Zo kunt u een herhaalrecept altijd aanvragen. En zijn wij voor spoedgevallen altijd bereikbaar
Op deze manier zorgen wij ervoor dat wij beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd zodat wij ‘nog’ meer aandacht voor u als patiënt hebben.
Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.
Namens dr Foppen en team